Alma Mater je pripravila uspešen online seminar Praktični nasveti za Google Ads in Meta oglaševanje, ki ga je vodil predavatelj Jernej Šilak. Dogodek, organiziran preko Zoom-a, je ponudil praktično znanje za učinkovito postavitev PPC kampanj na platformah Google Ads in Facebook Meta.
Seminar je bil zasnovan kot kratek in praktičen pregled osnov digitalnega oglaševanja, razdeljen na dva modula po tri šolske ure. Udeleženci so pridobili osnovna znanja in praktične napotke za vzpostavitev učinkovitih kampanj ter spoznali ključne kazalnike uspešnosti, ki omogočajo merjenje in optimizacijo oglaševalskih aktivnosti.
V prvem modulu je Jernej Šilak predstavil osnove spletnega marketinga, vključno z glavnimi kazalniki uspešnosti (KPI), ter praktično postavitev Facebook Business Manager-ja, ustvarjanje kataloga in uporabo Facebook Pixel-a. Ob tem so udeleženci spoznali načine za učinkovito postavitev remarketing kampanj na Facebook in Instagram kanalih.
Drugi modul je bil namenjen SEM oglaševanju na Google Ads, kjer so udeleženci ustvarili Google Ads račun, implementirali gtag ter spoznali različne vrste kampanj. Posebna pozornost je bila namenjena izdelavi ključnih besed, oblikovanju tekstovnih in vizualnih oglasov ter spremljanju analitike za optimizacijo uspešnosti kampanj.
Udeleženci so se seznanili z novimi znanji in spretnostmi v spletnem oglaševanju, kar jim je omogočilo bolj učinkovito upravljanje lastnih kampanj na družbenih omrežjih in v iskalnikih.
